Et veldig enkelt og veldig stressbesparende reisehack

Jeg er alltid på jakt etter tips og triks som gjør reisen mer behagelig og mindre stressende. Vil jo aller helst kose meg så mye som mulig på tur.

Selv om det er en del år siden jeg fant ut at jeg kunne gjøre dette, er det fortsatt et av mine beste reisehacks for å redusere stress og mas før du skal fly.

Trikset er ekstremt simpelt, veldig enkelt å gjøre hjemme, og krever ikke lange forberedelsene. Likevel vil det spare deg for mye mas og surr på vei gjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen, som etter min mening kanskje er den minst morsomme delen av en flytur.

Å pakke ned flytende skjønnhetsprodukter før du reiser hjemmefra, sparer deg for mye stress på flyplassen.

Det du gjør er helt enkelt dette:

Pakk ned de flytende skjønnhetsproduktene du har i håndbagasjen i en plastpose før du reiser hjemmefra, slik at du har alle flytende produkter pakket klare til sjekk FØR du kommer til sikkerhetskontrollen. 

Ved å gjøre dette, slipper du å måtte åpne bagen og senere rote rundt i toalettmappen din for å finne og putte alle de flytende produktene oppi plastposene som fåes på flyplassen, mens du står i kø.

Det er helt utrolig digg å bare ta opp plastposen og legge den klar til inspeksjon på båndet.

Dette utgjør kanskje størst forskjell hvis du reiser kun med håndbagasje, men uansett vil det redusere stress og ikke minst øke effektiviteten gjennom sikkerhetskontrollen. Bra for både deg og de andre reisende, med andre ord!

NB! Husk at plastposen kan romme maksimalt 1 liter og at hvert og ett av de flytende produktene du har med deg ikke kan romme over 100 ml.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg