Ukens tips: Tørrsjampoen som ikke koster skjorta

Processed with VSCO with a8 preset

Jeg bruker mye tørrsjampo og kan nok si at testet meg gjennom de fleste av merkene man finner i norske butikker nå. Likevel har jeg til gode å finne et alternativ som klarer å slå britiske Batiste når det gjelder å kombinere grei pris med god effekt. Tipper mange av dere har kjennskap til Batiste fra før, men om noen skulle ha gått glipp av dette merket, er det definitivt verdt å sjekke ut. En flaske ligger på rundt 70 kroner på butikker som H&M og lignende, men på Normal i Oslo får du en flaske til svært overkommelige 49 kroner. Jeg vet ikke med andre, men jeg gidder ikke bruke 300 kroner på en flaske tørrsjampo hver gang jeg trenger å friske opp i frisyren, og da er det perfekt med rimeligere alternativer. 

Jeg har også testet en ny variant fra Batiste som heter Camouflage nå (den på bildet) og den lukter helt sykt godt. Ellers er nok min favoritt originalvarianten fordi den lukter friskt uten å bli kvalmende eller for søt. 

Grunnen til at jeg synes tørrsjampo er så utrolig digg å ha i skapet på badet at all times, er at jeg har en ganske glatt hårtekstur fra naturens side. Jeg bruker altså tørrsjampo for å lage mer hold og forme frisyrene mine. Selvfølgelig er det også et must for latsabber (som meg selv) som ikke er så glade i å vaske håret. Det skal man jo helst ikke gjøre heller, da… Uansett! Tørrsjampo kan brukes til så utrolig mye forskjellig, og etter at jeg tok det i bruk har jeg nesten sluttet å bruke hårspray og andre stylingprodukter. Jeg trenger det helt enkelt ikke. 

Følg meg på Instagram og Facebook her❤️❤️❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg