Joggebuksene som skapte debatt

Jakke Carlings / Bukser Adidas fra Junkyard (gamle) 

Tror disse buksene her er det plagget jeg har eid som har skapt mest debatt (!), om man kan si det om et par bukser😂😂 Folk elsker dem og folk hater dem. Det er rart, men det er et eller annet med den slengen som faktisk provoserer enkelte. Da jeg postet det første bildet av dem på Instagram for en stund siden, endte jeg opp med å bli ledd av. Selv synes jeg dette er sykt lættis og at buksene er kickass fete. Jeg planlegger å bruke dem LENGE. Og kan vi ikke slå et slag for mer joggebukser på jobb? 🤓

Btw, sjekk ut Anne Vic og min sin siste podcastepisode. Vi snakker om *drumroll* RUMPER. 

 

Følg meg på Instagram og Facebook her. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg