Sommeren det ikke skjedde noe. Eller?

Processed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 preset

Yes, jeg har hatt fri denne sommeren, riktignok uten de store planene. Ikke har jeg vært på hverken Norges-ferie, ligget på fancy strender i Syden eller reist på oppdagelsesferd i et eller annet fjernt land. Helt siden jeg gikk på videregående, har jeg jobbet hver eneste sommer. Derfor er dette med fri uvant for meg, og jeg må innrømme at jeg fikk litt noia av å ha tre uker helt uten planer. Men man trenger jo ikke alltid ha en plan. Egentlig ble det en ganske fin sommer med masse roadtrips, båtturer, shopping, bading, festivaler og konserter. Bildene får tale for seg selv 🙂 

Eller, det stemmer faktisk ikke at det ikke har skjedd noe denne sommeren. AnneVic og jeg har nemlig lansert podcasten vår Pistolklubben nå. Vi slenger ut en episode en gang i uka. Digg å være i gang med et prosjekt vi har ruget på en stund, så stikk gjerne innom og hør på oss der! Podden er tilgjengelig på bloggen vår, Nettavisen Lyd OG på iTunes, hvor vi nå ligger på en fin 135. plass på topplista i Norge atm. Det er jeg søren meg fornøyd med, en drøy uke etter ordentlig lansering. Og så er jeg skikkelig gira på resten. 

Følg meg på Instagram og Facebook her. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg