Podcast: Dette bør du gjøre om du vil ligge mer rundt i 2018

Processed with VSCO with a8 preset

Nytt år, nye muligheter og ikke minst ny runde med podcast! Jeg har gledet meg. Denne runden føltes det naturlig å ta opp nyttårsforsetter, for både Anne Vic og jeg har litt av hvert å si om denne snåle måten å lage seg mål på. Det siste der er riktignok mine ord, hehe. Jeg er ikke så fan av at man skal forsøke å bli Jesus bare klokka slår midnatt på nyttårsaften, sjampisen er drukket opp og rakettene er fyrt av. Hvis noe skal holde, har jeg mer troen på andre ting. 

Hvis du håpet på et blogginnlegg spekket med hotte datingtips mtp på tittelen min, blir du nok dessverre skuffet. Men dating er faktisk ett av temaene vi diskuterer i podden denne uken. 

Noe jeg uansett kan en del om, er det å sette seg seg mål og finne ut hvordan man skal nå dem. Jeg vil faktisk si at metoden er overførbar på det meste her i livet, enten du vil nå nye mål på treningssenteret, slutte å drikke og røyke, komme i gang med datingen, flytte til USA eller Svalbard for den saks skyld, lære deg å spille gitar eller få nye venner. Alt koker ned til det samme. Og dét snakker jeg om i denne ukens episode. 

Nok prat. Sjekk ut nyttårsepisoden til Pistolklubben under! (Du kan seff også finne oss på iTunes og diverse andre podcastapper hvis du foretrekker det😉)

Følg meg på Instagram og Facebook her❤️❤️❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg