Nytt hår! Rosé, please

Jeg er storfan av forandringer som er midlertidige, og har lenge farget håret i forskjellige pastellfarger. Både vært lilla, gammelrosa, og regnbuefarget (!). Det er liksom litt mindre farlig når man vet at det ikke er permanent.

Nå har jeg vært hos frisøren min Ingvild, og denne gangen gikk vi for en fresh rosévariant. Ble det ikke kult!? Den midlertidige hårfargen er «satt» med hårkur, noe som gjør at den sklir ut etter hvert. Helt perfekt hvis du er som meg og får noia av å gå helt bort fra den opprinnelige fargen din. 

Det hører med til storyen at jeg har nesten hvitt hår fra før av, og med et lyst grunnslag blir det lettere å få til pastellvarianter av ulike slag. Dette er kjapt gjort og en perfekt løsning hvis du ikke har tid eller lyst til å farge håret permanent! 

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Sånn ser det ut, to dager og én vask etter frisøren. Begynner allerede å fade litt, men det synes jeg bare er fint. 

Følg meg på Instagram og Facebook her<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg