Den beste jeansen akkurat nå

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Jakke Carlings / Topp Bik Bok / Jeans Zara / Sko Vans Sk8-Hi

Jeg har ofte problemer med å finne jeans som sitter bra, fordi jeg har ganske korte bein og er svai i ryggen. Det ender derfor ofte opp med å at jeg får stor glippe i ryggen og buksebein som krøller seg oppover leggene eller subber i bakken (= sur Astrid). Derfor ble jeg ekstra glad da jeg ble tipset om denne jeansen fra Zara. Den er croppet på beina og stretchy i stoffet, noe som gjør at den sitter etter hele veien uten å bli for stram også. Kostet meg 400 spenn, men var totally worth it! Bra tips til dere som sliter med det samme på jeans-fronten som meg😅

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg